Not known Details About webmehr.com

Wiki Article

هاشمی رفسنجانی در پایان سخنان خود مجددا بر عمل به قانون كه مورد تاكید رهبری بود، تاكید كرد و گفت: با توجه به استقرار دولت و ركود بوجود آمده در جامعه، باید با توجه به قانون برای حل این مسائل اقدام كرد.

رهبر فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) سی سال پیش در روز ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هم‌زمان با شروع دور تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان در پیامی، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» تعیین کرد و عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ به منظور حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فرا خواند.

یکی دیگر از راه هایی که باعث افزایش رتبه سایت شما میشود این است که در دیگر سایت ها نظر خود را قرار دهید و لینک اصلی سایت خود را در آن سایت ها یا وبلاگ ها قرار دهید.

آيت‌الله سيد على محمد دستغيب خواستار ارائه تریبون به موسوی و کروبی شد

این فشارها موجب شد آیت‌الله صادق لاریجانی در سخنرانی صریح خود در هفته گذشته به قانون برگزاری دادگاه انتخابات دفاع كرده است و در دیدار با رهبر انقلاب نیز گزارشی از مبانی حقوقی و قانونی موضع قوه قضائیه و فشارهای غیرقانونی به دستگاه قضایی را همراه با استدلال‌های فقهی طرح كرده كه این دیدار در خطبه‌های روشنگرانه روز عید فطر رهبر انقلاب مؤثر بوده است.

شبکه های اجتماعی : نیاز است که از یک پروفایل برای تمام شبکه های اجتماعی خود مانند فیس بوک، تويیتر، اینستاگرام و سایت وکالت استفاده کنید.

    طراحی سایت فروشگاهی باید متناسب با نوع فروشگاه و سلیقه مخاطبان به صورت اختصاصی باید انجام گیرد.

بزرگترين مرجع دانلود اسکريپت اسکريپت ها – اسکريپت – script – قالب – افزونه – پوسته – پلاگين

جدال دولت با شهرداری تهران عمری به اندازه تکیه محمد باقر قالیباف بر صندلی شهرداری دارد و نمود عینی آنرا می توان در اشکال تراشی های بی دلیل دولت در امور متروی تهران دید که مشکلات آنرا مردم تحمل می کنند.

به گزارش ایرنا دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در دیدار با رییس دیوان عالی کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: برخی افراد افراطی قصد دارند از رهبر و دیگران جلوتر بزنند و آرامش مردم را سلب کنند.

Web page Material The information you see over a site is similar material any guests will see. To edit this content, simply click the " Edit This Web site" url (present me) plus the web page will change to enhancing manner.

هاشمی رفسنجانی از دیگر موارد مهم سخنان رهبری را ”معالجه با دارو در حد ممكن، قبل از جراحی“ و ”قانونی عمل كردن همه اقشار جامعه“ دانست و در تبیین بخش دیگری از سخنان رهبری، تاكید كرد: مفید بودن انتقاد و توجه به نتایج دلسوزان در چارچوب اصول و مقررات و خودداری از مچ گیری، از محورهای مهم سخان رهبری بود كه باید مورد توجه قرار گیرد.

    دارای یک پنل مدیریتی ساده و کاربردی برای ثبت محصولات، ویژگی ها، دسته بندی ها، اعمال تخفیف، اخبار و غیره.

متن کامل نامه فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی به حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه به این شرح است :

Report this wiki page