The Basic Principles Of طراحی وب سایت

Wiki Article

که در بخش تماس با ما یا در این بخش میتوانید درخواست سفارش طراحی سایت یا دیگر سفارشات خود را ثبت کنید. تا کارشناسان ما با دارا بودن شما ره تماس در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنند. 

هزینه طراحی سایت اختصاصی چگونه تعیین می شود؟ با توجه به استانداردهای برنامه‌نویسی، جذابیت و کیفیت طراحی، تعرفه وب‌سایت تعیین می‌شود. هزینه طراحی سایت در ایران از چند صدهزار تومان تا چند صدمیلیون تومان متغیر است.

رضایت مشتری مهمترین هدف مجموعه ماست. و این اطمینان را میدهیم کسب و کار شما در هر وسعتی که فعالیت میکند، کوچک یا بزرگ ، پیشرفت بسیار چشمگیری در آینده ای نزدیک خواهد داشت.

مهمترین مساله برای ورود به کار طراحی سایت داشتن عشق و علاقه این کار است پیشنهاد می کنم اگر علاقه ای به این کار ندارید و صرفا به خاطر کسب درآمد یا اینکه برای طراحی سایت خودتان پولی هزینه نکنید می خواهید طراحی سایت را یاد بگیرید به هیچ عنوان این کار را نکنید چون در انتها چیزی عایدتان نخواهد شد! در مقابل اگر علاقه و عشق به طراحی سایت خواب شب را هم از شما گرفته! ( یک مثال زنده خود بنده هستم! ) یک دقیقه هم زمان را هدر ندهید و هرچه سریع تر شروع به یادگیری کنید.

نبی عبدی نبی عبدی هستم مدیر آکادمی وبکیما، مدرس و محقق در حوزه راه‌اندازی انواع کسب‌وکارهای اینترنتی، میخوام بدونید که کار در حوزه اینترنت بسیار دوست داشتنیه! و دلم می‌خواد این احساس رو با شما عزیزان شریک باشم.

قیمت پایه برای طراحی سایت اختصاصی از ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

دوره طراحی سایت اختصاصی بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن ۵ ساله است/ کاهش ۱۰ میلیونی تسهیلات در تهران

در طراحی وب سایت اختصاصی نکات فراوانی را ما رعایت میکنیم. چرا که همانطور در بخش های بالا عنوان شد شما برآورد آنلاین هزینه طراحی سایت بیشتری را پرداخت میکنید. و باید یک تفاوتی بین این دو نوع برنامه نویسی وجود داشته باشد. در پایین همین بخش به صورت اختصار نکاتی را عنوان میکنیم. که میتواند شامل موارد زیر باشد.

هزینه های اولیه طراحی وب سایت برای فراهم کردن زیرساخت پروژه است. که شامل هزینه هاست، دامنه، پلاگین های اختصاصی و دستمزد تیم است.  هزینه های طراحی سایت جانبی هم شامل تبلیغات، سئو، تولید محتوا، عکاسی و مبلغ تمدید دامنه و هاست است که در ابتدا توضیح داده میشود.

ما در این بخش نحوه قیمت‌گذاری را با توجه به معیارهای ثابت قرار داده‌ایم. برای آنکه بتوانید با توجه به امکانات مورد نیاز خود، قیمت دقیق طراحی وب‌سایت را به‌دست آورید کافیست از بخش مشاوره با ما تماس بگیرید.

 یکی از علت های مهمی که مشتریان سایت سفارشی و اختصاصی شده درخواست میدهند برای این است که قالب سایت های اختصاصی در دیگر سایت ها استفاده نمیشود. و شما در واقع در یک فضای جدید و منحصر به فرد خود نسبت به سایرین میتوانید فعالیت انجام دهید.

جلب توجه از طریق سایت از اصلی ترین اهمیت طراحی وب استارت آپ در نظر گرفته می شود. برای اینکه بتوانید در این مسیر موفق شوید باید اصول لازم برای طراحی سایت را جدی بگیرید. ما بهترین سایت استارت آپ را برای شما طراحی خواهیم کرد.

در بخش دوم این قسمت قرار است مزایای طراحی سایت اختصاصی را برای شما شرح داده. تا با ذهنیت کامل برای سفارش خود تصمیم بگیرید.

همچنین ممکن است مجبور شوید چندین بار به کارگاه طراحی سایت شرکت وب سازان مرصاد ( دئووب ) جهت همکاری با برنامه نویسان مراجعه نمایید. پس لطفا صبوری و شکیبایی خود را سرلوحه کار قرار داده تا پروژه شما به نحو احسن به پایان برسد.

Report this wiki page